Klantenservice
Wij staan klaar om je te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor ondersteuning of vragen over de compatibiliteit van headsets met je portofoon of walkie talkie.
Algemene voorwaarden
Algemene Voorwaarden Hoornie BV.
Inhoudsopgave:
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van Hoornie BV
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 - De prijs
Artikel 10 - Conformiteit en garantie
Artikel 11 - Levering en uitvoering
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klachtenregeling
Artikel 15 - Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Artikel 16 - Overige
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
-
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
-
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met Hoornie BV;
-
Dag: kalenderdag;
-
Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
-
Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
-
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
-
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
-
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door Hoornie BV georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
-
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.
Artikel 2 - Identiteit van Hoornie BV.
Hoornie BV. / Portofoonheadsets.be
Kernenergiestraat 19, 2610 Antwerpen, België
E-mailadres: info@portofoonheadsets.be
Hoofdkantoor: Westinghousestraat 36, 9727GX, Groningen, Nederland
Kamer van Koophandel Nederland: 74922270
Btw-identificatienummer: NL860074481B01
Telefoonnummer - +32 (0)3 375 44 76
Artikel 3 - Toepasselijkheid
-
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Hoornie BV en op elke totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
-
Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij Hoornie BV zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
-
Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
-
Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
Artikel 4 - Het aanbod
-
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
-
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als Hoornie BV gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden Hoornie BV niet.
-
Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
-
de prijs inclusief belastingen;
-
de eventuele kosten van aflevering;
-
de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
-
het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
-
de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
-
de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen Hoornie BV de prijs garandeert;
-
de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
-
of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
-
de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;
-
de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
-
de gedragscodes waaraan Hoornie BV zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
-
de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.
-
Artikel 5 - De overeenkomst
-
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
-
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt Hoornie BV onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door Hoornie BV is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
-
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft Hoornie BV passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal Hoornie BV daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
-
Hoornie BV kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien Hoornie BV op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
-
Hoornie BV zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van Hoornie BV waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij Hoornie BV deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Artikel 6 - Herroepingsrecht
-
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 werkdagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan Hoornie BV bekend gemaakte vertegenwoordiger.
-
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Hoornie BV retourneren, conform de door Hoornie BV verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Het artikel dient zorgvuldig verpakt aan ons te worden geretourneerd. Hoornie BV is niet verantwoordelijk voor eventuele schade, ontstaan tijdens transport naar Hoornie BV. Bepaalde producten zoals de oortjes die ingebracht moeten worden in het oor vallen onder "hygiënische producten". Deze producten vallen niet onder het herroepingsrecht.
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
-
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
-
Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal Hoornie BV dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
-
Hoornie BV kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien Hoornie BV dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
-
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door Hoornie BV tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop Hoornie BV geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken. -
Hoornie BV verkoopt bepaalde producten, zoals in-ear oortjes, die vallen onder de zogenaamde "hygiënische producten". Deze producten vallen niet onder het herroepingsrecht.
Artikel 9 - De prijs
-
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
-
In afwijking van het vorige lid kan Hoornie BV producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar Hoornie BV geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
-
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
-
Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien Hoornie BV dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
-
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
-
Hoornie BV staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat Hoornie BV er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
-
Een door Hoornie BV, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover Hoornie BV kan doen gelden.
-
In enkele gevallen zullen de verzendkosten vergoed worden conform de basistarieven van PostNL.
-
Wat valt niet onder de garantie?
-
Kabelbreuken;
-
Gebreken door ondeskundig gebruik;
-
Gebreken door slijtage;
-
Door u of derden aangebrachte modificaties.
-
Artikel 11 - Levering en uitvoering
-
Hoornie BV zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
-
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
-
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
-
In geval van ontbinding conform het vorige lid zal Hoornie BV het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
-
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal Hoornie BV zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van Hoornie BV. Deze zullen worden vergoed conform de basistarieven van PostNL.
-
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij Hoornie BV tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan Hoornie BV bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
-
Bestellingen die voor 22:00 door ons ontvangen zijn worden, mits op voorraad, op werkdagen dezelfde dag verzonden. De levering van deze verzendingen gaat conform de algemene voorwaarden van PostNL, bpost, DHL of Cycloon. Hoornie BV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten waardoor vertraging opgelopen wordt tijdens de bezorging van uw bestelling.
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Opzegging
-
De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
-
De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
-
De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
-
te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
-
tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
-
altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als Hoornie BV voor zichzelf heeft bedongen.
Verlenging
-
Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
-
In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
-
Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
-
Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.
Duur
-
Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.
Artikel 13 - Betaling
-
Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
-
De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan Hoornie BV te melden.
-
In geval van wanbetaling van de consument heeft Hoornie BV behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
-
Indien u gebruik maakt van betaling achteraf via Billink B.V. dient de Betaling binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan aan Billink B.V. (hierna: “Billink”). Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door ons overgedragen aan Billink, die de inning van de vordering zal verzorgen. Uw gegevens worden door of namens Billink getoetst en geregistreerd, deze gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor de incasso van vorderingen en toetsing van orders in de uitvoering van het acceptatiebeleid van aangesloten organisaties. Billink behoudt zich het recht voor om het verzoek van de klant voor betalen op rekening te weigeren. De gehanteerde betalingstermijn is een fatale termijn. Bij niet tijdige betaling is de klant dan ook zonder ingebrekestelling in verzuim en is Billink gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur een contractuele rente van 0,75% per maand (waarbij een gedeelte van een maand als hele maand wordt beschouwd) in rekening te brengen. Billink is bovendien gerechtigd buitengerechtelijke incassokosten op grond van de wet bij de klant in rekening te brengen. In geval van zakelijke klanten is Billink tevens gerechtigd herinnerings- en aanmaningskosten bij de klant in rekening te brengen, onverminderd het recht van Billink om de daadwerkelijk gemaakte kosten bij de klant in rekening te brengen indien deze het aldus berekende bedrag te boven mochten gaan. Deze kosten bedragen minimaal 15% van de hoofdsom met een minimum van 40 euro voor consumenten en 75 euro voor bedrijven. Billink is tevens gerechtigd de vordering aan een derde over te dragen. Hetgeen in het voorgaande met betrekking tot Billink is bepaald gaat in dat geval tevens over op de derde aan wie de vordering is overgedragen.”
Artikel 14 - Klachtenregeling
-
Hoornie BV beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
-
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Hoornie BV, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
-
Bij Hoornie BV ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Hoornie BV binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
-
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Artikel 15 - Toepasselijk recht en bevoegde rechter
-
Op alle met Hoornie BV gesloten overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. Ook indien een verbintenis geheel of gedeeltelijk in het buitenland wordt uitgevoerd of indien de bij de rechtsbetrekking betrokken partij aldaar woon- of verblijfplaats heeft.
-
Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen onderling tot overeenstemming te komen.
-
De rechter in de vestigingsplaats van Hoornie BV is bij uitsluiting bevoegd van geschillen kennis te nemen, tenzij bepalingen van dwingend recht anders voorschrijven.
Artikel 16 - Overige
-
De consument is minimaal 18 jaar oud en handelings- en beschikkingsbevoegd.
-
De consument is per e-mail bereikbaar
-
De consument mag slechts één account aanmaken die gebruikt wordt voor het plaatsen van bestellingen.
-
De consument is zelf verantwoordelijk voor het gebruik van zijn of haar account. Hoornie BV raad de consument aan om een uniek wachtwoord te gebruiken en deze zorgvuldig te bewaren.
-
De consument stemt er, bij het akkoord gaan van de algemene voorwaarden, mee in op de hoogte te zijn van de regeling wat betreft retourneren, garantie en de eventuele kosten die dit met zich meebrengt.
-
Hoornie BV is ten allen tijde gerechtigd om bepaalde bestellingen te weigeren of daar aanvullende voorwaarden aan te verbinden.
-
In geval afzonderlijke in deze Voorwaarden opgenomen bepalingen geheel of gedeeltelijk hun werking zouden verliezen zal dit geen consequenties hebben voor de geldigheid van de overige bepalingen van deze Voorwaarden.
Verzenden & retourneren
Verzendkosten
Verzenden kan bij ons al vanaf €6.60!
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van de bestelling. Op basis van het gewicht van de totale bestelling zal de winkel uw verzendkosten berekenen.
Uw bestellingen worden bezorgd door:
Afhalen
Het is helaas niet mogelijk om bestellingen op te halen. De producten worden vanuit ons magazijn in Nederland verzonden en wij beschikken op dit moment niet over een winkel in België.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt uw aankoop binnen veertien dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet terugsturen in de originele verpakking. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.Bepaalde producten zoals de oortjes die ingebracht moeten worden in het oor vallen onder "hygiënische producten". Deze producten kunnen wij niet terug nemen.
Neem eerst contact met ons op via info@portofoonheadsets.be voordat u uw bestelling terugstuurt. U krijgt van ons een RMA nummer die u moet toevoegen aan de retourzending.
Overige vragen
Voor overige vragen verwijzen wij u graag door naar onze FAQ pagina.
Disclaimer
Disclaimer
Portofoonheadsets.be respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.
Portofoonheadsets.be gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
- Als u een bestelling plaatst, dient u eerst in te loggen (inlognaam-wachtwoord). Dit is handig zodat u bij een tweede bestelling niet opnieuw uw gegevens in hoeft te voeren. Gegevens zoals uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens hebben we nodig om uw bestelling uit te voeren en u op de hoogte te houden over de voortgang.
- Om het winkelen bij Portofoonheadsets.be zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.
- Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich via een email naar info@portofoonheadsets.be uitschrijven.
- Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
- Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.
Portofoonheadsets.be zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Privacy Policy
Privacybeleid Hoornie BV
https://www.portofoonheadsets.be
Over ons privacybeleid
Hoornie BV geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden.
Dit privacybeleid is van toepassing op het gebruik van de website en de daarop ontsloten dienstverlening van Hoornie BV. De ingangsdatum voor de geldigheid van deze voorwaarden is 25/04/2018, met het publiceren van een nieuwe versie vervalt de geldigheid van alle voorgaande versies. Dit privacybeleid beschrijft welke gegevens over u door ons worden verzameld, waar deze gegevens voor worden gebruikt en met wie en onder welke voorwaarden deze gegevens eventueel met derden kunnen worden gedeeld. Ook leggen wij aan u uit op welke wijze wij uw gegevens opslaan en hoe wij uw gegevens tegen misbruik beschermen en welke rechten u heeft met betrekking tot de door u aan ons verstrekte persoonsgegevens.
Als u vragen heeft over ons privacybeleid kunt u contact opnemen met onze contactpersoon voor privacyzaken, u vindt de contactgegevens aan het einde van ons privacybeleid.
Over de gegevensverwerking
Hieronder kan u lezen op welke wijze wij uw gegevens verwerken, waar wij deze (laten) opslaan, welke beveiligingstechnieken wij gebruiken en voor wie de gegevens inzichtelijk zijn.
Welke gegevens verzamelen wij?
Als u bij ons een bestelling plaatst, hebben wij van u diverse gegevens nodig om uw bestelling te verwerken.
-
NAW gegevens: Dit zijn de gegevens zoals naam, adres, postcode en woonplaats, die u invult bij het bestelformulier. Deze gegevens gebruiken wij om uw bestelling te controleren, te verwerken en naar u te verzenden.
-
E-mailadres: Uw e-mailadres gebruiken wij om uw bestelling te bevestigen en u te informeren wanneer uw bestelling gereed is voor verzending. Indien van toepassing ontvangt u een track&trace code via de e-mail. Als u zich heeft aangemeld voor onze nieuwsbrief, zullen wij u van tijd tot tijd op de hoogte houden van nieuws en aanbiedingen. Mocht u onze nieuwsbrief niet meer wensen te ontvangen dan kunt u zich eenvoudig afmelden via de uitschrijflink onderin elke e-mail.
-
Telefoonnummer: In sommige gevallen hebben wij tijdens het klaarmaken van uw bestelling vragen die snel beantwoord moeten worden om ervoor te zorgen dat uw bestelling dezelfde dag nog verzonden kan worden. U kunt hier denken aan typfouten in de verzendgegevens.
-
IP-adres: Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, slaan wij uw IP adres op. Dit doen wij om fraude te voorkomen.
-
Betaalgegevens: Om uw order te kunnen betalen, maken wij gebruik van een beveiligde betaalomgeving. Wanneer u betaald worden uw gegevens in onze administratie en bij de bank en betaalservices (Mollie, Paypal, iDeal, Banken, Creditcardmaatschappijen & Billink achteraf betalen.) verwerkt en opgeslagen om de betaling aan uw bestelling te kunnen koppelen.
-
Klantenservice: U kunt met contact met ons opnemen via de e-mail, live chatten, Facebook Messenger of via Instagram. Om onze service beter te maken en om te voorkomen dat u meerdere keren hetzelfde verhaal moet vertellen, maken wij aantekeningen die wij bewaren. Telefoongesprekken kunnen worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Dit laten wij u telefonisch weten.
-
Bewaartermijn: Uw gegevens worden bij ons bewaard zolang als nodig om uw bestellingen af te handelen, inclusief garantie. Indien u geen account meer bij ons heeft, dan worden uw gegevens gewist, tenzij er een wettelijke plicht is deze gegevens langer te bewaren. Voor de belastingdienst moeten wij onze administratie 7 jaar inzichtelijk houden en bewaren.
-
Surfgedrag: Bij elk bezoek aan onze website wordt uw surfgedrag opgeslagen. Dit zijn bijvoorbeeld het aantal pagina's dat bezocht zijn of welke artikelen besteld zijn. Deze gegevens zijn niet persoonsgebonden en worden alleen gebruikt om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren.
Externe verkoopkanalen
Bol.com
Wij verkopen (een deel van) onze artikelen via het platform van Bol.com. Als u via dit platform een bestelling plaatst dan deelt Bol.com uw bestel- en persoonsgegevens met ons. Wij gebruiken deze gegevens om uw bestelling af te handelen. Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om en hebben passende technische en organisatorische maatregelen getroffen om uw gegevens te beschermen tegen verlies en ongeoorloofd gebruik.
Doel van de gegevensverwerking
Algemeen doel van de verwerking
Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend ten behoeve van onze dienstverlening. Dat wil zeggen dat het doel van de verwerking altijd direct verband houdt met de opdracht die u verstrekt. Wij gebruiken uw gegevens niet voor (gerichte) marketing. Als u gegevens met ons deelt en wij gebruiken deze gegevens om - anders dan op uw verzoek - op een later moment contact met u op te nemen, vragen wij u hiervoor expliciet toestemming. Uw gegevens worden niet met derden gedeeld, anders dan om aan boekhoudkundige en overige administratieve verplichtingen te voldoen. Deze derden zijn allemaal tot geheimhouding gehouden op grond van de overeenkomst tussen hen en ons of een eed of wettelijke verplichting.
Automatisch verzamelde gegevens
Gegevens die automatisch worden verzameld door onze website worden verwerkt met het doel onze dienstverlening verder te verbeteren. Deze gegevens (bijvoorbeeld uw IP-adres, webbrowser en besturingssysteem) zijn geen persoonsgegevens.
Medewerking aan fiscaal en strafrechtelijk onderzoek
In voorkomende gevallen kan Hoornie BV op grond van een wettelijke verplichting worden gehouden tot het delen van uw gegevens in verband met fiscaal of strafrechtelijk onderzoek van overheidswege. In een dergelijk geval zijn wij gedwongen uw gegevens te delen, maar wij zullen ons binnen de mogelijkheden die de wet ons biedt daartegen verzetten.
Bewaartermijnen
Wij bewaren uw gegevens zolang u cliënt van ons bent. Dit betekent dat wij uw klantprofiel bewaren totdat u aangeeft dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken. Als u dit bij ons aangeeft zullen wij dit tevens opvatten als een vergeetverzoek. Op grond van toepasselijke administratieve verplichtingen dienen wij facturen met uw (persoons)gegevens te bewaren, deze gegevens zullen wij dus voor zolang de toepasselijke termijn loopt bewaren. Medewerkers hebben echter geen toegang meer tot uw cliëntprofiel en documenten die wij naar aanleiding van uw opdracht hebben vervaardigd.
Uw rechten
Op grond van de geldende Nederlandse en Europese wetgeving heeft u als betrokkene bepaalde rechten met betrekking tot de persoonsgegevens die door of namens ons worden verwerkt. Wij leggen u hieronder uit welke rechten dit zijn en hoe u zich op deze rechten kunt beroepen.
In beginsel sturen wij om misbruik te voorkomen afschriften en kopieën van uw gegevens enkel naar uw bij ons reeds bekende e-mailadres. In het geval dat u de gegevens op een ander e-mailadres of bijvoorbeeld per post wenst te ontvangen, zullen wij u vragen zich te legitimeren. Wij houden een administratie bij van afgehandelde verzoeken, in het geval van een vergeetverzoek administreren wij geanonimiseerde gegevens. Alle afschriften en kopieën van gegevens ontvangt u in de machine leesbare gegevensindeling die wij binnen onze systemen hanteren.
U heeft te allen tijde het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens als u vermoedt dat wij uw persoonsgegevens op een verkeerde manier gebruiken.
Inzagerecht
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, in te zien. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een kopie van alle gegevens met een overzicht van de verwerkers die deze gegevens onder zich hebben, onder vermelding van de categorie waaronder wij deze gegevens hebben opgeslagen.
Rectificatierecht
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, te laten aanpassen. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een bevestiging dat de gegevens zijn aangepast.
Recht op beperking van de verwerking
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, te beperken. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een bevestiging dat de gegevens tot u de beperking opheft niet langer worden verwerkt.
Recht op overdraagbaarheid
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, door een andere partij te laten uitvoeren. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres afschriften of kopieën van alle gegevens over u die wij hebben verwerkt of in opdracht van ons door andere verwerkers of derden zijn verwerkt. Naar alle waarschijnlijkheid kunnen wij in een dergelijk geval de dienstverlening niet langer voortzetten, omdat de veilige koppeling van databestanden dan niet langer kan worden gegarandeerd.
Recht van bezwaar en overige rechten
U heeft in voorkomende gevallen het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door of in opdracht van Hoornie BV. Als u bezwaar maakt zullen wij onmiddellijk de gegevensverwerking staken in afwachting van de afhandeling van uw bezwaar. Is uw bezwaar gegrond dat zullen wij afschriften en/of kopieën van gegevens die wij (laten) verwerken aan u ter beschikking stellen en daarna de verwerking blijvend staken.
U heeft bovendien het recht om niet aan geautomatiseerde individuele besluitvorming of profiling te worden onderworpen. Wij verwerken uw gegevens niet op zodanige wijze dat dit recht van toepassing is. Bent u van mening dat dit wel zo is, neem dan contact op met onze contactpersoon voor privacyzaken.
Cookies
Google Analytics
Via onze website worden cookies geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Deze verwerker is mogelijk verplicht op grond van geldende wet- en regelgeving inzage te geven in deze gegevens. Wij verzamelen informatie over uw surfgedrag en delen deze gegevens met Google. Google kan deze informatie in samenhang met andere datasets interpreteren en op die manier uw bewegingen op het internet volgen. Google gebruikt deze informatie voor het aanbieden van onder andere gerichte advertenties (Adwords) en overige Google- diensten en producten.
Cookies van derde partijen
In het geval dat software oplossingen van derde partijen gebruik maken van cookies is dit vermeld in deze privacyverklaring.
Wijzigingen in het privacybeleid
Wij behouden te allen tijde het recht ons privacybeleid te wijzigen. Op deze pagina vindt u echter altijd de meest recente versie. Als het nieuwe privacybeleid gevolgen heeft voor de wijze waarop wij reeds verzamelde gegevens met betrekking tot u verwerken, dan brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte.
Contactgegevens
Hoornie B.V.
Hoornie BV. / Portofoonheadsets.be
Kernenergiestraat 19, 2610 Antwerpen, België
E-mailadres: info@portofoonheadsets.be
Hoofdkantoor: Westinghousestraat 36, 9727GX, Groningen, Nederland
Kamer van Koophandel Nederland: 74922270
Btw-identificatienummer: NL860074481B01
Telefoonnummer - +32 (0)3 375 44 76
E-mail info@portofoonheadsets.be
Betaalmethoden
Betalingen
Je kan bij ons met verschillende betaalmethodes de bestelling afronden. De betaalmethodes die wij op dit moment aanbieden staan hieronder vermeld. Het kan zijn dat wij voor bepaalde methodes een toelage vragen omdat dit door de bank bij ons in rekening gebracht wordt. De kosten die zij bij ons in rekening brengen berekenen wij een op een door. Op deze manier kunnen wij scherpe prijzen aanbieden en producten van een goede kwaliteit leveren.België:
- Bancontact
- KBC
- Belfius
- PayPal
- Creditcard (Visa & MasterCard)
- Bankoverschrijving
Nederland:
- iDEAL
Over ons
Garantie
Op al onze producten is een wettelijke garantie van twee jaar van toepassing.
Via het contactformulier kunt u contact met ons opnemen als u een product heeft waarmee u aanspraak wilt maken op de garantie. Wij zullen u dan de benodigde gegevens verstrekken voor de verzending van het product. Indien de aanspraak op garantie ongegrond is zullen wij onderzoekskosten aan u doorberekenen.
Als u een product retourneert vanwege een defect aan het artikel binnen de garantietermijn dan draagt u uitsluitend de eenmalige kosten voor het transport naar ons.
DOA (Dead On Arrival)
Al onze producten worden met grote zorgvuldigheid verpakt en aangeboden aan PostNL. Helaas komt het soms voor dat de poststukken beschadigt raken tijdens de verzending. Mocht dit bij u het geval zijn dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen. Maak duidelijke foto's van de beschadigde verpakking en/of product.
Business to Business (B2B) & Grootverbruikers
Bedrijven, Resellers of Grootverbruikers
Heeft u een bedrijf en wilt u een grote hoeveelheid oortjes aanschaffen? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan via info@portofoonheadsets.be. In overleg met onze leveranciers kunnen wij bij grotere afnames een scherpe aanbieding samenstellen.
Custom Logo's:
Bij bepaalde modellen is het zelfs mogelijk om uw logo/merknaam op de headsets te laten drukken.
Meer informatie hierover kunt u aanvragen via info@portofoonheadsets.be
Maatwerk:
Wij kunnen alle oortjes maken. Heeft u een specifieke voorkeur voor een stekker, spreeksleutel of oortstuk? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
Meer informatie:
Heeft u interesse in een B2B account, bent u een reseller of grootverbruiker? Neem dan contact met ons op via b2b@portofoonheadsets.be of telefonisch op 03 375 44 76 (optie 4) voor meer informatie over de mogelijkheden.
Contact opnemen
Kwalitatief hoogstaand
Hoornie biedt kwalitatief hoogstaande portofoon headsets tegen een scherpe prijs. Sterker, ons vernieuwende merk levert modellen die in sommige gevallen kwalitatief zelfs beter en sterker zijn dan de gevestigde merken.
Ijzersterke kabels
Door het toevoegen van kevlar vezels verkleinen wij de kans op een kabelbreuk. De vezels dienen als trekontlasting om zo de koperen dradend te ontzien als je bijvoorbeeld ergens achter blijft haken.
Ben je opzoek naar nog sterkere kabels? Dan hebben wij ook de braided nylon kabel. De kabel is voorzien van een nylon mantel die ook dient als trekontlasting. Deze mantel is echter nog sterker dan de kevlar vezels. Bijkomend voordeel is dat de portofoon headset door de nylon mantel minder snel in de knoop raakt.
Heb je vragen?
Heb j vragen over onze producten? Wil je weten of een headset compatibel is met jouw portofoon? Heb je een vraag over een reeds gemaakte bestelling of de verzending daarvan?
Stuur ons een bericht via het onderstaande formulier. Je krijgt meestal dezelfde dag nog antwoord.
2610 Antwerpen
Het is helaas niet mogelijk om bestellingen op te halen. De producten worden vanuit ons magazijn in Nederland verzonden en wij beschikken op dit moment niet over een winkel in België.
Heb je de bestelling op werkdagen voor 21:00 bij ons geplaatst, dan zal deze dezelfde dag verzonden worden. Bestellingen worden vanuit Nederland verstuurd en worden over het algemeen binnen 2 werkdagen bezorgd op het opgegeven adres. De meeste bestellingen verzenden wij met DHL.